Jump to content
Sign in to follow this  
ritualclarity

Witcher Coming to Netflix

Recommended Posts

The Netflix Witcher is trending on Twatter...for some unknown reason...no one is posting anything.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 hours ago, Kendo 2 said:

for some unknown reason

Most likely about Cavill's recent selfies...

 
Why do you even care? You can be sure it's gonna be some PC SJW shit.
Edited by bjornk

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, bjornk said:

Why do you even care? You can be sure it's gonna be some PC SJW shit.

I'm hoping that's true.  The writers and producers are doing the 'attack the fans' thing.  That means the show will be full of social engineering, white guilt, man hating, etc.  And they're making a point that it's not associated with CDPR's game take on the books.  I suspect the show is gonna tank, and that doesn't bother me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Kendo 2 said:

I'm hoping that's true.  The writers and producers are doing the 'attack the fans' thing.  That means the show will be full of social engineering, white guilt, man hating, etc.  And they're making a point that it's not associated with CDPR's game take on the books.  I suspect the show is gonna tank, and that doesn't bother me.

and likely not a direct take on the actual books as well. SJW all the way!...   If that is the case, it will be so sad.  however, I guess it is what needs to happen before a decent movie / series can be created. happened with many super hero movies. remember the 90's ?  Talk about crap.  Then the movie studios decided to get their acts together (for a brief time before SJW entered there) and created some pretty good ones.  ;) 

Fortunately, it seems as if the whole SJW movement is starting to die.  I really hope it isn't just sleeping for a bit before coming back with a vengeance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

First video trailer for the series has dropped.

It looks like a Dollar General version of GOT.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, it'll take time to "unsee" their choice of Yennefer and Triss. 🤢

Share this post


Link to post
Share on other sites

By the way, is it me or does The Witcher has now "Dark Elves"? 🤣

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, bjornk said:

By the way, is it me or does The Witcher has now "Dark Elves"? 🤣

Nah, they're Wakandans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netflix is deleting all the negative comments on Youtube.  I'm shocked... ¬¬

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kendo 2 said:

Netflix is deleting all the negative comments on Youtube.  I'm shocked... ¬¬

What negative comments.. I don''t see any
:P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...