Jump to content

driftscape

Members
  • Content Count

    717
  • Joined

  • Days Won

    93

driftscape last won the day on July 1

driftscape had the most liked content!

Community Reputation

416 Excellent

3 Followers

About driftscape

  • Rank
    ⚙️ G34RH34D ⚙️
  • Birthday January 27

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A ver si sus culos no se prende por los fuegos artificales.
  2. What's sad is these are the damn women who continue to breed awful generations that only know how to hate and live off the govt.
  3. I'm going to go out on a limb and say it's UE (Unity Engine). Because this game is based in Eora (world), which is the world Pillards of Eternity is based off of POE, which uses UE. Though, I'm not all that familiar with that engine. Another red flag for me is that this game will be for Win10. I'm not jumping ships from Win7. Sure, they might change that as the game gets downgraded overtime like the way CP2077 is turning out to be graphically. Still a long ways to go for this game, but yeah, modding a first person game, no thanks.
  4. Not worth being a cop. These are the typical hoodrats to call the police when their baby is drowning or choking on something but have the audacity to shit all over them. With people like this, I wouldn't ever want to be a cop. That is straight up child abuse. And another future generation to hate cops because cops baaaaaaaad. I wish they would snag their welfare checks and their kids, put them in a more loving environment and let them hoodrats die of starvation on the street because they're too lazy to get a job. I wouldn't feel an ounce of remorse for them. smh
  5. Don't get me wrong, I don't mind FPS, but it's not my first choice. My go to for FPS is RAGE. I'm intrigued about RAGE 2, but I can't support BSW. I think id Software makes great FPS games. And lastly I enjoyed Half Life back when that game came out. Wish I wouldn't have lent it to a friend back then. Never got it back. Surprising enough I never got into HL2. Beat HL many times. I guess if it's good, perhaps I'll give it a try. But from what I heard, Outer World writing wasn't that good, so I'd be skeptical about this game.
  6. "An Epic First-Person RPG" No thanks. Seems like FPS is going to be a trend for a while...
  7. Definitely! But given how woke it is, not gonna happen. Such a shame.
  8. LMAO This really needs to happen. This would melt every snowflake left on this planet.
  9. driftscape

    Alone in the Woods

    Those legs look mighty tasty!
  10. Man, she's hott. I wish I knew her name. She looks striking similar to one of my Skyrim characters, which was one of the reasons why I pinned her on Pinterest.
  11. Don't let them get to you. You can enjoy console if you like. I don't anymore. it used to be fun for me back in the days, but ever since I got into PC, I never looked back. Though, I still wish I had my PS1 and all my games for it. I miss that system.
  12. lol I would say more like 60-70s porno quality.
×
×
  • Create New...